onsdag 24 mars 2010

Miss Cupcake.



Har bakat lite idag. Blev en mörk chokladmuffins med vit chokladfudgefrosting som jag hittade på Toves blogg. Väldigt god. :)

Gjorde denna cupcakesen för att skicka in den till Dr Oetkers tävling där man kan vinna en resa för två till New York. Kommer man på 2-10:e plats så vinner man bak- och dekorationsprodukter till ett värda av 500kr från Dr Oetker.
För att vara med och tävla ska man baka den finaste cupcaken man kan och sedan döpa den och ta en fin bild.
Håller alla tummarna jag kan nu och hoppas på att vinna, en resa till New York hade ju inte varit fel. ;)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Just nu har jag två härliga tävlingar i min blogg, du kan vinna en muffinsform och en bakbok fylld med mumsiga recept!
    All info finns till höger i min blogg under rubriken "Mina tävlingar"

    www.bagerskan.se

    Lycka till, kram Karin

    SvaraRadera
  2. Super fina tårtor.

    Och GRATTIS du är vinnaren av bakstället i min blogg tävling!
    http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/och-vinnarna-ar.html

    Så maila min din adress mm på lutten19@hotmail.com så kommer du snart få ett paket från mikadesign:D

    SvaraRadera